niedziela, 29 czerwca 2014

Školní rok utekl jako voda!

Školní rok utekl jako voda! Jistě, zní to jako klišé, ale opravdu se mi zdá, jako by to bylo včera, kdy Eliška začala chodit do speciální školy na krakovské ulici Dygasińskiego. Ale byl to celý školní rok: a protože jsem Elišku odváděl do školy vždycky ráno hlavně já (a často jsem se s ní také odpoledne zase vracel domů), defilují mi teď před duševním zrakem všechny ty dny, kdy spolu jdeme dlouhou ulicí Dygasińskiego a padají listy ze stromů, je zima, prší, ráno je čím dál větší tma, pak je i sníh, a pak už zase není a já ukazuju Elišce pupeny na stromech a říkám: vidíš? na stromech už budou lístečky! A pak tam opravdu jsou a je pořád tepleji a tepleji a pak je najednou konec školního roku, Eliška má svoje první vysvědčení a jsou prázdniny.
(Na obrázku Ela na páteční akademii při příležitosti ukončení školního roku)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz