czwartek, 24 kwietnia 2014

Mam Super Tatę!

Na forum naszej Fundacji pojawił się ciekawy post Armiatki z następującą propozycją (pozwalam sobie przekopiować):

MAM SUPER TATĘ
Aby wziąć udział w projekcie, musisz spełniać dwa warunki: Mieć Niepełnosprawne dziecko, i to dziecku musi mieć SUPER TATĘ!!! Jak wziąć udział w projekcie: Pod postem w komentarzach wrzucajcie zdjęcia Waszych Niezwykłych dzieciaków z tatusiami. Potrzebuję znać Imię Taty i Dziecka. Mogą to być zdjęcia z różnych sytuacji i etapów życia. Zdjęcia możecie też wysyłać na mojego meila: armiatka@o2.pl lub w wiadomości prywatnej. Z wysłanych zdjęć stworzę film pokazujący wspaniałych męskich czułych ojców dzieci N. By pokazać coś pozytywnego, szlachetnego i pięknego! Czekam na zdjęcia - najpiękniejsze jakie macie! Wysłanie mi zdjęcia jest równoznaczne ze zgodą na upublicznienie go jako kadr filmu. Możecie też razem ze zdjęciem podać link do strony o Waszym dziecku. W filmie pojawi się odnośnik do Waszej strony! Pokażmy ludziom wspaniałych ojców, mężów, facetów z jajami!


Projekt bardzo nam się spodobał, więc wysłaliśmy "upoutávku na nový hollywoodský horror, ve kterém zešílevší bohemista unáší dítě v mrazu a větru" *, czyli:



choć ja osobiście wielbię jedną starą słitfocię, tę: 


Zdjęcie jest z lipca 2009, Ela była wówczas dwa czy trzy dni po udanej operacji serca. Kamienie spadłe z serca taty widać chyba gołym okiem :) 

A strona Projektu "Mam Super Tatę" jest na Facebooku - klik, klik - tutaj

Świetny pomysł, Armiatko :)
--------------------------- 
 *jeden z komentarzy do profilowego zdjęcia naszego Super Taty na jego FB

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Wysłałam Jędrka z super tatą na tandemie :-)
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie wlasnie z tego odnosnika tu trafilam :) do ktorej szkoly chodzi Eliszka ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eliszka chodzi na Dygasińskiego - tutaj link: http://www.zss11.krakow.pl
    Bardzo ją polecamy.
    Loniu, zobaczyłam na Waszym blogu, że jesteście z Krakowa, czy myślicie o posłaniu Julci do "naszej" szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  5. :) fajny projekt. Niech ludzie ich zobaczą, tych naszych super tatów:)) Petera pozdrawiamy a Eliszce gratulujemy taty:))

    OdpowiedzUsuń